مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 14:052021-08-16ورزشي

توزیع 600 پرس غذای گرم بین خانواده های نیازمند در روستایی در اراک


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید گل محمدی کوی صالح آباد اراک گفت: به همت کانون و مساعدت خیران در شب های ماه محرم امسال 600 پرس غذای گرم بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.

- احسان صالحی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری شهید گل محمدی کوی صالح آباد اراک فعالیت خود را از سال 88 آغاز کرده و در حال حاضر 160 نفر از سنین 7 تا 45 سال عضو خواهر و برادر دارد.

وی با بیان اینکه 200 خانوار ساکن در کوی صالح آباد اراک مشغول به زندگی هستند افزود: در حال حاضر بیش از 70 خانوار این روستا با پیگیری و تعامل با آب و فاضلاب استان مرکزی از نعمت آب سد کمال صالح بهره مند هستند و مابقی ساکنین نیز در 4 ماه آینده به این شبکه آب رسانی متصل می شوند.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید گل محمدی کوی صالح آباد اراک با اشاره به فعالیت های کانون خاطرنشان کرد: کلاس های اوقات فراغت این کانون در سال های اخیر به صورت مرتب برگزار شده و کلاس های فرهنگی، ورزشی، هنری و اردو نیز در کانون برگزار می شده و در حال حاضر نیز کلاس های اوقات فراغت به صورت مجازی انجام می شود.

صالحی با اشاره به فرارسیدن ایام محرم نیز بیان کرد: با شروع ایام سوگواری سید و سالار شهیدان اباعبدالله حسین(ع) آیین عزاداری امام بزرگوار با همکاری و کانون فرهنگی هنری در فضای باز و با رعایت کامل پروتک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 600 پرس غذای گرم بین خانواده های نیازمند در روستایی در اراک

توزیع 600 پرس غذای گرم بین خانواده های نیازمند در روستایی در اراک