مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 14:452021-08-16حوادث

مهار آتش انبار چندمنظوره در مشهد با حضور آتش نشانان 10 ایستگاه


معاون عملیات آتش نشانی شهر مشهد از تلاش آتش نشانان بیش از 10 ایستگاه برای مهار آتش سوزی انبار چندمنظوره در خیابان شهید یوسف زاده در منطقه خواجه ربیع این شهر مشهد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، آتشپاد دوم مهدی رضایی اظهار کرد: ساعتی قبل در پی مشاهده دود و آتش از درون یک مجموعه انبار، ستاد فرماندهی آتش نشانی مشهد با ضمن هماهنگی با مسئولان مربوطه، آتش نشانان بیش از 10 ایستگاه را به همراه 20 دستگاه خودرو سنگین اطفای حریق و 3 دستگاه خودرو نردبان آتش نشانی و 4 دستگاه تانکر آب رسانی شهرداری به محل حادثه در خیابان شهید یوسف زاده شهر مشهد اعزام کرد.

معاون عملیات آتش نشانی افزود: با حضور آتش نشانان اعزامی این آتش سوزی که در مجموعه ای مسقف به مساحت بیش از 500 متر و با کاربری انبار چندمنظوره رخ داده بود مهار و از سرایت آتش به بافت مسکونی اطراف جلوگیری کردند.

وی بابیان اینکه هم اکنون آتش نشانان در حال لکه گیری و کاوش در محل آتش سوزی هستند، یادآور شد: علت دقیق این حریق توسط کارشناسان  مربوطه در دست بررسی است.

رضایی تأکید کرد: خوشبختانه این آتش سوزی تلفات جانی نداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهار آتش انبار چندمنظوره در مشهد با حضور آتش نشانان 10 ایستگاه

مهار آتش انبار چندمنظوره در مشهد با حضور آتش نشانان 10 ایستگاه