مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 16:352021-08-16سياسي

آزادی 10 زندانی در سنندج


همزمان با هفتمین روز از ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) و با دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز کردستان، 10 زندانی از زندان سنندج آزاد شدند.

- سنندج- همزمان با هفتمین روز از ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) و با دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز کردستان، 10 زندانی از زندان سنندج آزاد شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، محمد جباری دادستان عمومی و انقلاب مرکز کردستان به همراه مراد فتحی مدیرکل زندان های استان از زندان مرکزی سنندج بازدید کرد.

دادستان مرکز استان پس از شنیدن مشکلات و درخواست های مددجویان اظهار کرد: با توجه به اینکه 10 نفر از زندانیان شرایط قانونی برای آزادی داشتند علاوه بر دستور آزادی آنان، دستورات لازم برای تسهیل پرونده های قضایی دیگر زندانیان نیز صادر شد.

وی افزود: هم اکنون 10 زندان و مرکز اصلاح و تربیت در شهرستان های مختلف استان کردستان فعالیت دارند و اولویت قوه قضاییه برخورد همراه با رأفت اسلامی با زندانیان و تلاش برای آموزش حرفه به آنان است.

جباری خاطرنشان کرد: به برکت نظام مقدس اسلامی، زندان به آموزشگاه تعلیم و تربیت تبدیل شده است و باید زندانیان به این مهم توجه کنند که رهایی از حبس تن و روح در گرو آشنایی و انس با قرآن و آموزه های دینی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 10 زندانی در سنندج

آزادی 10 زندانی در سنندج