مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 20:252021-08-16سياسي

رتبه برترشیروانی از اهدافش می گوید/برنامه اصلی من، کمک به محرومان است


رتبه برتر کنکور شهرستان شیروان، گفت: رتبه 22 رشته تجربی در منطقه 3 کشوری، حاصل زحمات چندین ساله من است و حالا در رشته دندان پزشکی یکی از برنامه هایم کمک به محرومان است.

- محمدفروزانمهر، در گفت و گو با خبرنگار فارس در شیروان، اظهارکرد: رتبه 22 رشته تجربی در منطقه 3 کشوری، حاصل زحمات چندین ساله من است که علاوه بر کمیت در کیفیت مطالعه نیز برنامه ریزی داشته و سعی بر این بود با تمرکز به موفقیت برسم.

وی گفت: ادامه تحصیل در رشته دندانپزشکی مورد نظر بوده و خدمت به محرومان و شرکت در اردوهای جهادی از برنامه های اصلی من است.

جوان شیروانی، تصریح کرد: جوانانی که در زمینه های مختلفی استعداد دارند ولی آینده خود را روشن نمی بینند و از همین جهت مسؤولان باسد شرایط لازم را فراهم کنند.

وی تاکید کرد: به کسانی که امسال مجاز به انتخاب رشته نشدند، توصیه میکنم ناامید نشوند، با انگیزه، اراده و برنامه ریزی اصولی سعی کنند تا درمیکنکور بعد موفق باشند.

فروزانمهر به موانع و مشکلاتی که در این راه وجود دارد اشاره کرد و گفت: خستگی ذهنی و روحی و توقع بیش از حد اطرافیان باعث می شود دانش آموز دچار چالش شود.

وی یادآوری کرد: من روز قبل و تعطیلی مدارس به نوعی هم فرصت بود هم آفت داشت؛فرصت از آن جهت که وقت بیشتری برای مطالعه فراهم بود و آفت چون باعث دوری از محیط مدرسه، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه برترشیروانی از اهدافش می گوید/برنامه اصلی من، کمک به محرومان است

رتبه برترشیروانی از اهدافش می گوید/برنامه اصلی من، کمک به محرومان است