مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 23:302021-08-16سياسي

امام آزادگان


رنج و تعبی که سال هایی طولانی، رزمندگان اسیر در کنج زندان ها و اردوگاههای سراسر وحشت و اضطراب در دوران اسارت خود از دست حرامیان بعثی کشیدند، - پایگاه خبری جماران: 26 مرداد سالروز ورود آزادگان به کشور است.

این روز، امسال مصادف شده است با ایام عزاداری سالار شهیدان و سرور آزادگان جهان حضرت سیدالشهداء(ع).

مقتدایی که رزمندگان اسلام در پاسخ به ندای هل من ناصر ینصرنی همراه با شعار هیهات منا الذله او با پیروی از رهبر آزاده خود خمینی کبیر، به جبهه های نبرد حق علیه باطل شتافته و با حماسه سازی های شگرف در برابر متجاوزین بعثی که مورد حمایت همه قدرتمندان ظالم غربی و شرقی بود ایستادند و در کنار حفظ آزادی و استقلال کشور، اجازه ندادند ذره ای از خاک میهن اسلامی مان در اشغال متجاوزین باقی بماند.

امام خمینی دردانه ای بود که توانست نیروهای پراکنده و متشتت آحاد مردم ایران اعم از پیر و جوان ، زن و مرد، ترک و کرد، فارس و بلوچ و.

را از سراسر میهن اسلامی بلکه از اقصی نقاط جهان دور هم جمع کند و بسان رود خروشانی که از به هم پیوستن قطره های کوچک باران بوجود می آید، همه موانع پیش روی خود را بر دارد و به حرکت درآورد و طومار سلطنت 2500ساله را در هم پیچید او در ادامه با تشکیل بسیج مستضعفان، لشکر نیرومندی خلق کرد که توانست با کمترین امکانات و تجهیزات، مقابل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام آزادگان

امام آزادگان