مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 03:002021-08-16پزشكي

اکسیژن؛ مهمترین درمان برای کرونا/ ظرفیت محدود تولید اکسیژن در گیلان


معاون علوم پزشکی گیلان، اکسیژن را مهمترین درمان برای بیماران کرونایی دانست و عنوان کرد: ظرفیت تولید اکسیژن نیز در استان گیلان محدود است.

- ایسنا/گیلان معاون علوم پزشکی گیلان، اکسیژن را مهمترین درمان برای بیماران کرونایی دانست و عنوان کرد: ظرفیت تولید اکسیژن نیز در استان گیلان محدود است.

دکتر انوش دهنادی مقدم در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین آمار مبتلایان به کرونا در استان گیلان، اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته 413 بیمار جدید کرونایی را بستری کردیم.

وی با بیان اینکه هم اکنون 2066 بیمار کرونایی در سطح بیمارستان های گیلان بستری هستند، افزود: همچنین 375 بیمار بدحال داریم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با اشاره به ظرفیت محدود بیمارستانی، تصریح کرد: تقریبا تمام بیمارستان های گیلان با ظرفیت کامل در حال ارائه خدمات به بیماران کرونایی هستند و لذا از هموطنانی که قصد مسافرت به گیلان را دارند می خواهیم سفر خود را لغو کنند.

دهنادی مقدم، اکسیژن را مهمترین درمان برای بیماران کرونایی دانست و عنوان کرد: ظرفیت تولید اکسیژن نیز در استان گیلان محدود بوده و علیرغم فعالیت دو کارخانه تولید اکسیژن مایع در استان، از تهران و اصفهان نیز برای بیماران کرونایی اکسیژن وارد می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکسیژن؛ مهمترین درمان برای کرونا/ ظرفیت محدود تولید اکسیژن در گیلان

اکسیژن؛ مهمترین درمان برای کرونا/ ظرفیت محدود تولید اکسیژن در گیلان