مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 03:002021-08-16حوادث

کشف 24 تن گندم قاچاق در زنجان


جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف 24 تن گندم خارج از شبکه توزیع به ارزش بیش از یک میلیارد ریال خبر داد.

- ایرج خانی پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در پی خبری مبنی بر اینکه، افرادی در سطح شهر زنجان اقدام به جمع آوری مقادیری گندم می کنند، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار داده اند.

 جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی، به همراه نمایندگان فرمانداری، جهاد کشاورزی، اداره کل غله، سازمان صمت و خدمات بازرگانی از چهار انبار بازدید و در بازرسی از آنجا مقدار 24 تن گندم احتکار شده را کشف کرده اند.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی گندم کشف شده بنابر اعلام کارشناسان بیش از یک میلیارد ریال برآورد شده است، اضافه کرد: در همین راستا پرونده تشکیل شده و به مراجع قانونی ارجاع داده شد.

خانی پور همچنین از کشف بیش از هزار قطعه مرغ فاقد مجوز حمل در شهرستان ابهر خبر داد و گفت: مأموران یگان امداد شهرستان هنگام گشت زنی و کنترل محور قیدار - ابهر به یک دستگاه کامیون باری مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

 جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: در این راستا خودرو توقیف و یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 24 تن گندم قاچاق در زنجان

کشف 24 تن گندم قاچاق در زنجان