مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 03:152021-08-16ورزشي

کابینه پیشنهادی دولت جدید برای تحول آفرینی انسجام دارد


عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس در همگرایی با دولت جدید برای حل مشکلات اساسی کشور با نگاه مثبت به اکثریت کابینه رای خواهد داد.

- علی کریمی فیروزجایی در گفتگو با ایسناافزود: این مسئله نافی نقش نظارتی و بررسی های کارشناسی مجلس نیست بلکه به معنای همسویی با دولت در حل تنگناهای محوری است.

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور ادامه داد: دولت جدید باید با انرژی قوی برای حل چالش های کنونی کشور گام بردارد و مجلس نیز به این روند کمک خواهد کرد.

نماینده مردم بابل با اشاره به کابینه پیشنهادی رییس جمهور به مجلس خاطرنشان کرد: چیدمان کابینه پیشنهادی در نگاه اول از کارآمدی و انسجام درونی برای تحول آفرینی و پویایی برخوردار است.

عضو خانه ملت گفت: با توجه به فضای کنونی مجلس کار برای 3یا 4نفر از وزیران پیشنهادی سخت است که رای آوری آنها بستگی به نوع دفاع خودشان و رییس جمهور در صحن علنی دارد.

عضو خانه ملت گفت: نمایندگان مجلس در بررسی کابینه به توانمندی، شایسته سالاری و تخصص و کارنامه وزیران پیشنهادی توجه دارند.

عضو هیات رییسه مجلس یازدهم با تاکید بر انباشت مشکلات اساسی کشور بویژه در حوزه اقتصاد و فرهنگ افزود: برنامه محوری در بررسی وزرای پیشنهادی حوزه اقتصاد اولویت نخست است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کابینه پیشنهادی دولت جدید برای تحول آفرینی انسجام دارد

کابینه پیشنهادی دولت جدید برای تحول آفرینی انسجام دارد