مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 03:452021-08-17پزشكي

خطر سفر به روستاها و شهرهای کوچک در تاسوعا و عاشورا


معاون مرکز بهداشت استان کرمانشاه با بیان اینکه برخی افراد در روزهای تاسوعا و عاشورا جهت شرکت در آیین های خاص این روزها و پخت نذری به شهرهای کوچک و روستاها سفر می کنند، - خطر سفر به "روستاها" و "شهرهای کوچک" در تاسوعا و عاشورا ایسنا/کرمانشاه معاون مرکز بهداشت استان کرمانشاه با بیان اینکه برخی افراد در روزهای تاسوعا و عاشورا جهت شرکت در آیین های خاص این روزها و پخت نذری به شهرهای کوچک و روستاها سفر می کنند، نسبت به این اقدام خطرناک در موج پنجم کرونا هشدار داد.

دکتر سارا شاه آبادی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به پیشروی پرشتاب موج پنجم کرونا گفت: این موج از نوع سویه دلتا است و قدرت سرایت بالای آن موجب شده روز به روز شاهد افزایش تعداد مبتلایان باشیم.

شاه آبادی با اشاره به تعطیلات پیش روی تاسوعا و عاشورا گفت: برخی افراد در این روزها برای شرکت در مراسم پخت نذری و دیگ مراسم خاص این روزها به روستاها و شهرهای کوچک سفر می کنند که این اقدام خطرناک می تواند در این مناطق فاجعه آفرین شود.

این مسئول گفت: در این مناطق با توجه به رفت و آمدهای فامیلی امکان گسترش کرونا بسیار محتمل است و اگر افراد ویروس را با خود به این مناطق ببرند، تهدید بزرگی برای این مناطق ایجاد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر سفر به روستاها و شهرهای کوچک در تاسوعا و عاشورا

خطر سفر به روستاها و شهرهای کوچک در تاسوعا و عاشورا