مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 04:102021-08-17سياسي

ارتش و دو دهه میزبانی از اسرای عراقی


ارتش جمهوری اسلامی ایران همزمان با حضور مقتدرانه در تمامی عملیات­ ای آفندی و پدافندی دوران هشت سال دفاع مقدس، با به کارگیری کلیه امکانات آمادی و پرسنلی خود، - کار بزرگ و خطیر نگهداری از اسراء با دقت و حساسیت ویژه را انجام داد و اسیران جنگی را به نحو مطلوبی مراقبت، نگهداری و حفاظت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،سرهنگ ستاد قاسم اکبری مقدم در یادداشتی به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به کشورمان،میزبانی دو دهه ارتش از اسرای عراقی را واکاوی کرده است.

انقلاب اسلامی در گذر زمان و بر بلندای تاریخ، چون اختر تابناکی می­ درخشد و چراغ هدایتی برای نسل حاضر و نور امیدی برای آیندگان است.

با وقوع انقلاب اسلامی تغییرات و تحولاتی شگرف در اندیشه ­ها، اعتقادات، گرایش ها، مفاهیم، واژه­ ها، روابط انسانها و حتی ارتباط بین دولت ها پدید آمد و طبق فرمایش امام(ره) و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، انقلاب ما انفجار نور بود که پایه ­های کاخ استعمارگران را به لزره درآورد و منافع خفاشان شب ­پرست را در معرض خطر قرار داد و بیم و هراس را در کالبدشان افکند، از این رو بر آن شدند تا نور انقلاب اسلامی را با نفس­ های آلوده خویش خاموش کنند، لذا با محاصره اقتصادی و سیاسی و برپا ساختن اغتشاشات داخلی این هدف را دنبال کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش و دو دهه میزبانی از اسرای عراقی

ارتش و دو دهه میزبانی از اسرای عراقی