مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 04:252021-08-17سياسي

درب آرامستان های کرمانشاه بسته شد/ تشیع جنازه فقط با حضور 15 نفر


فرماندار کرمانشاه، از بسته شدن درب آرامستان های این شهر خبر داد و گفت: خانواده هایی که فوتی دارند با سه دستگاه خودرو سواری به تعداد 15 نفر و همراه داشتن برگ تردد و صرفا برای انجام امورات تدفین و خاکسپاری می توانند به آرامستان مراجعه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، فضل الله رنجبر امروز در جمع اصحاب رسانه، از بسته شدن درب آرامستان کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: بسته شدن درب آرامستان ها یکی از مصوبات مهم جلسه ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا شهرستان است.

وی ادامه داد: خانواده هایی که فوتی دارند با سه دستگاه خودرو سواری به تعداد 15 نفر و همراه داشتن برگ تردد و صرفا برای انجام امورات تدفین و خاکسپاری می توانند به آرامستان مراجعه کنند.

  فرماندار کرمانشاه متذکر شد: اگر مردم همراهی و همکاری نکنند امکان اجرایی کردن این تصمیمات فراهم نمی شود، برای کنترل بیماری کرونا و عبور موفقیت آمیز از این موج خطرناک پنجم رکن اصلی خود مردم هستند، رکن دیگری ادارات، نهادها و متولیان امر هستند که تصمیماتی در خصوص تعطیلی پاساژها، مجتمع های تجاری، اصناف و کسب و کارها گرفته شده است.

وی تصریح کرد: در این شرایط تنها گروه یک مشاغل شامل تعمیرکاران، قطعه فروشان، سوپرماکت ها، مشاغل خدماتی و درمانی مجاز به فعالیت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درب آرامستان های کرمانشاه بسته شد/ تشیع جنازه فقط با حضور 15 نفر

درب آرامستان های کرمانشاه بسته شد/ تشیع جنازه فقط با حضور 15 نفر