مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 04:302021-08-17اجتماعي

آخرین وضعیت بازگشایی مهدهای کودک


رییس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک با وجود رایزنی برای واکسیناسیون مربیان مهدهای کودک بازگشایی را منوط به رنگ بندی شهرها دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا حاجیان معاون وزیر و رییس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، درباره صدور مجوز برای مهدهای کودک و فعالیت قانونی این مراکز با اشاره به اینکه در بدو شروع به کار سازمان تعلیم و تربیت کودک با چند نوع مجوز و مهد کودک مواجه هستیم، بیان کرد: برخی مهدهای کودک تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند که مجوزهای آن ها به قوت خودش باقی است تا سازوکار اجرایی سازمان شکل گیرد و بر این اساس صدور مجوز تا پایان سال 1402 تمدید خواهد شد.

او ادامه داد: علاوه بر این برخی پیش دبستانی ها هم تحت نظارت و پوشش آموزش وپرورش داریم برخی هم توسط بعضی نهادها مانند سازمان تبلیغات، شهرداری و .

راه اندازی شدند که در مجموع حدود 14 نهاد می شود.

رییس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک با بیان اینکه هنوز سازوکار جدید برای صدور مجوز مهدکودک در سازمان تعلیم و تربیت را نداریم، گفت که در شرایط کنونی در حال تامین و تدوین زیرساخت های اولیه هستیم.

به گفته حاجیان زاده چنانچه با مواردی مواجه شویم که مهدکودکی بدون مجوز فعالیت کند، کاملا خلاف قانون است و حتما با آن واحد برخورد جدی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت بازگشایی مهدهای کودک

آخرین وضعیت بازگشایی مهدهای کودک