مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 04:352021-08-17اجتماعي

شهروندان خراسان شمالی با پلیس در طرح محدودیت های تردد کرونایی همکاری داشته باشند


معاون اجتماعی فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی گفت: شهروندان در طرح محدودیت تردد کرونایی همکاری لازم را با پلیس داشته باشند.

- سرهنگ سجاد نامور اظهارکرد: طرح محدودیت های تردد از ساعت 12 روز یکشنبه 24 مرداد ماه شروع و تا ساعت هفت صبح روز شنبه 6 شهریور ماه سال جاری ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان، وی اظهارکرد: برابر اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا در استان های گیلان، مازندران، گلستان و خراسان رضوی از ساعت 12 روز گذشته تا اطلاع بعدی منع تردد وجود دارد.

نامور با اشاره به اینکه مقررات منع خروج از شهرهای قرمز و نارنجی از آخرین نقطه حوزه استحفاظی در استان به صورت جدی اعمال می شود، افزود: خودرو های عمومی، انتظامی، امدادی، درمانی، خدماتی، حمل کالاهای اساسی شامل اعمال ممنوعیت های تعیین شده نمی باشند.

معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه تمام مجوزهای تردد صادره تا تاریخ 24 مرداد ماه از هر مرجعی باشد، فاقد اعتبار است، تصریح کرد: منع تردد شبانه نیز از ساعت 10 شب تا 3 بامداد با جدیت انجام می شود.

نامور با بیان اینکه به منظور جلوگیری از نشر اخبار جعلی در فضای مجازی، پلیس فتا استان با جدیت تمام رویداد ها را رصد می کند، افزود: شهروندان تمام اخبار در حوزه محدودیت ها و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان خراسان شمالی با پلیس در طرح محدودیت های تردد کرونایی همکاری داشته باشند

شهروندان خراسان شمالی با پلیس در طرح محدودیت های تردد کرونایی همکاری داشته باشند