مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 04:352021-08-17سياسي

ملایر رنگ تاسوعا و عاشورای حسینی به خود گرفت


سرپرست شهرداری ملایر از نصب بیش از 3000 بیرق و پرچم مشکی، 5000 متر ریسه مشکی و 8 المان و نماد مناسبتی در معابر، میادین و خیابان های اصلی شهر ملایر خبر داد.

- حسین بابایی در گفت وگو با ایسنا، با عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و شهادت مظلومانه حضرت ابا عبدا.

الحسین (ع)، اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن ماه محرم، شهرداری ملایر با نصب پرچم های مناسبتی، ریسه های مشکی و المان های مناسبتی در نقاط مختلف شهر و سیاه پوش کردن معابر، میادین و خیابان های اصلی شهر به استقبال ماه عزاداری سید و سالار شهیدان رفت.

بابایی با بیان اینکه به منظور ترویج فرهنگ عاشورایی شهرداری تدابیر لازم برای فضاسازی و سیاه پوش کردن شهر را در دستور کار خود قرار داده است، گفت: با توجه به تحت الشعاع قرار گرفتن مراسمات عزاداری به دلیل شیوع ویروس کرونا، شهرداری ملایر در فضاسازی شهر و سیاه پوش کردن معابر بیش از سال های گذشته همت کرده است.

سرپرست شهرداری ملایر به تعویض پرچم های الوان میادین اصلی شهر با پرچم های سیاه اشاره کرد و افزود: از تمام ظرفیت های تبلیغاتی شهرداری برای انتقال مفاهیم ناب عاشورای حسینی در شهر استفاده می کنیم و در راستای حفظ و ترویج فرهنگ دینی، تکریم شعائر اسلامی و ایجاد فضای معنوی بیش از 3000 بیرق و پرچم مشکی،5000 متر ریسه مشکی و 8 الم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملایر رنگ تاسوعا و عاشورای حسینی به خود گرفت

ملایر رنگ تاسوعا و عاشورای حسینی به خود گرفت