مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 04:352021-08-17اقتصادي

کشف بیش از 938 دستگاه استخراج رمز ارز در کردستان


مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از کشف بیش از 938 دستگاه استخراج رمز ارز در این استان از ابتدای سالجاری تاکنون خبر داد.

- ایسنا/کردستان مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از کشف بیش از 938 دستگاه استخراج رمز ارز در این استان از ابتدای سالجاری تاکنون خبر داد.

هیوا لهونیان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: دستگاه های استخراج رمز ارز دیجیتال، تجهیزاتی پرمصرف بوده و بار زیادی را به شبکه توزیع برق کشور وارد می کنند این در حالی است که در شرایط کنونی که تقاضا برای برق از میزان تولید آن در کشور پیشی گرفته است، بار مصرفی این دستگاه ها بیش از پیش به شبکه توزیع برق فشار وارد می کند.

وی با اشاره به مجموعه اقدامات صورت گرفته و دردست اقدام برای مقابله با استخراج رمز ارز غیر مجاز گفت: شرکت توزیع برق کردستان به صورت جدی در حال رصد فعالیت و شناسایی با مراکز غیر مجاز در استان بوده و با همکاری خوب مراجع قضایی و انتظامی با متخلفان برخورد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در ادامه لیان کرد: از ابتدای سالجاری تا کنون بیش از 938 دستگاه مانیر در مراکز غیر مجاز شناسایی شدند و با این اقدام از تلفات2814 کیلووات و قریب به 3 مگاوات از صرف بی رویه انرژی جلوگیری شده است که این مهم نقش اساسی در تأمین برق مطمئن و پایدار بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 938 دستگاه استخراج رمز ارز در کردستان

کشف بیش از 938 دستگاه استخراج رمز ارز در کردستان