مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 05:052021-08-17اجتماعي

فعالیت مراکز انتقال خون مازندران در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی


مراکز انتقال خون مازندران در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی فعالیت دارند.

- ذوالفقار تقوی نسب در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، از فعالیت مراکز انتقال خون و واحدهای سیار مازندران در تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد و گفت: مراکز انتقال خون آماده میزبانی از عزاداران حسینی  است.

وی افزود:  مراکز اهدای خون در شهرستان های ساری، قائم شهر، بابل، آمل، تنکابن، چالوس، نور، رامسر و بهشهر در روزهای تاسوعا و عاشورا آماده پذیرش داوطلبان اهدای خون در استان هستند.

مدیرکل انتقال خون مازندران بیان کرد:  ساعت فعالیت پایگاه های انتقال خون در روز تاسوعا و عاشورا از ساعت 8 تا 12 خواهد بود.

این مسؤول تصریح کرد: واحد سیار انتقال خون استان شب تاسوعا در روستای الم شیر از ساعت 19 تا 22 ، روز تاسوعا در محل راهبند مسجد امام حسن عسگری از ساعت 10 تا 13 و روز عاشورا نیز در روستای اسرم از ساعت 9 تا 11:30 مستقر و آماده دریافت خون های اهدایی  داوطلبان خواهد بود.

تقوی با تاکید بر اینکه هم اکنون ذخایر خون در استان در تمامی گروه های خونی با کاهش شدیدی روبه رو است، خاطرنشان کرد: از مردم ایثارگر مازندران می خواهم همانند گذشته انتقال خون استان را یاری کنند و با شرکت در پویش نذر خون به نجات جان هم نوعان نیازمند به این مایع حیات بخش کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت مراکز انتقال خون مازندران در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی

فعالیت مراکز انتقال خون مازندران در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی