مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 05:152021-08-17سياسي

48گروه برذبح دام های قربانی در ایام عاشورا و تاسوعا نظارت می کنند


مدیرکل دامپزشکی آذربایجان غربی گفت: 19 اکیپ ثابت و 29 اکیپ سیار بر ذبح دام های قربانی در ایام عاشورا و تاسوعا در آذربایجان غربی نظارت دارند.

- ، امید خلیل زاده در این زمینه اظهار کرد: 80 نیروی فنی اعم از دامپزشک، بازرس گوشت و ناظر ذبح شرعی در قالب 19 اکیپ ثابت و 29 اکیپ سیار بر ذبح دام های قربانی در این ایام نظارت دارند.

وی ادامه داد: اکیپ های نظارتی و بازرسی شرعی و بهداشتی دامپزشکی از ساعت هفت صبح تا 13 آماده پذیرش دام های نذری و قربانی جهت نظارت بر ذبح آنها با رعایت اصول فنی، بهداشتی و شرعی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) هستند.

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان غربی گفت: در این راستا به شهروندان توصیه می شود دام های خود را جهت قربانی به کشتارگاه های دام در سطح استان منتقل کنند تا با رعایت اصول بهداشتی و تحت کنترل ناظرین ذبح بهداشتی و شرعی مستقر در کشتارگاه ذبح شده و گوشت استحصالی دارای تأیید بهداشتی را جهت مصرف نذر تحویل بگیرند.

وی بیان کرد: به منظور حفظ سلامت مصرف کنندگان گوشت های نذری و قربانی و تأمین بهداشت عمومی، با هماهنگی که با استانداری، فرمانداری ها، شهرداری ها و هیئت های عزداری انجام شده، کشتارگاه های دام در سطح استان در شهرستان ها با رعایت پروتکل های بهداشتی مرتبط با کووید 19، آماده پذیرش دام های قربانی و ذبح آنها از ساعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

48گروه برذبح دام های قربانی در ایام عاشورا و تاسوعا نظارت می کنند

48گروه برذبح دام های قربانی در ایام عاشورا و تاسوعا نظارت می کنند