مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 05:252021-08-17سياسي

به روزرسانی دستگاه آزمایشگاهی بیمارستان قائم اسدآباد پس از سالها


رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: با تلاش و پیگیری نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی دستگاه اتوآنالایزر مجموعه آزمایشگاه بیمارستان قائم (عج) پس از سالها به روز رسانی و مدرن شد.

- ایسنا/همدان رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: با تلاش و پیگیری نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی دستگاه اتوآنالایزر مجموعه آزمایشگاه بیمارستان قائم (عج) پس از سالها به روز رسانی و مدرن شد.

ایرج صالحی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به افزوده شدن دستگاه مدرن اتوآنالایزر به مجموعه آزمایشگاه بیمارستان حضرت قائم(عج) اظهار کرد: این دستگاه ترکیب های شیمیایی خون مانند برخی از متابولیت ها، الکترولیت ها، پروتیین ها و یا داروها را در نمونه های سرم، پلاسما، ادرار، مایع نخاع و یا سایر مایعات فیزیولوژیک بدن اندازه گرفته و روی نمودار، نمایش می دهد.

وی با بیان اینکه با توجه به نیاز دانشکده با هدف ارتقاء تجهیزات پزشکی مدرن و سرمایه ای بیمارستان قائم( عج) به روز رسانی این دستگاه آزمایشگاهی ضرورت داشت افزود: این دستگاه اتوآنالایزر آزمایشگاهی برند DIRUI از محل اعتبارات دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با اعتباری افزون بر یک میلیارد و 20 میلیون ریال به مجموعه آزمایشگاه بیمارستان حضرت قائم(عج) اضافه شده ضمن اینکه قیمت واقعی دستگاه افزون بر پنج میل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به روزرسانی دستگاه آزمایشگاهی بیمارستان قائم اسدآباد پس از سالها

به روزرسانی دستگاه آزمایشگاهی بیمارستان قائم اسدآباد پس از سالها