مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 05:402021-08-17پزشكي

تنها راه قطع زنجیره کرونا، ممنوعیت تردد است


عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت:تنها راه قطع زنجیره کرونا، ممنوعیت تردد است.

- محمدعلی محسنی بندپی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه شروع تعطیلات تاثیر زیادی در کاهش شیوع کرونا خواهد داشت ، اظهار کرد: تنها راه مبارزه با کرونا و پیشگیری از آن تعطیلی و منع تردد است .

وی با اشاره به آمار بالای فوتی های ناشی از کرونا و شناسایی بیماران جدید در کشور گفت: تا زمانی که کیس های جدید سیر صعودی دارند عملا نشان دهنده این است که شیوع بسیار بالا بوده و اگر این شیوع همراه با مرگ و میر باشد بسیار نگران کننده و خطرناک است.

*تنها راه قطع زنجیره کرونا، ممنوعیت تردد است وی میزان کشندگی و شیوع این ویروس را بسیار بالا عنوان کرد و ادامه داد: تنها راه مبارزه با این ویروس قطع کردن این زنجیره است و این امر تنها با قطع ارتباط و ایجاد محدودیت و ممنوعیت محقق خواهد شد.

نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس با بیان اینکه این ممنوعیت و محدودیت به قطع زنجیره کمک می کند، افزود: هرچه در اعمال محدودیت ها جدی تر باشیم به طور قطع موفقیت بیشتری خواهیم داشت.

محسنی بندپی ضمن اعتراض به وزارت کشور مبنی بر اعلام قبلی تعطیلات و محدودیت سفر تصریح کرد: به همین دلیل همان شبی که از سوی وزارت کشور اعلام شد جاده شمال کیلومترها ترافیک را تجربه کرد تا م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها راه قطع زنجیره کرونا، ممنوعیت تردد است

تنها راه قطع زنجیره کرونا، ممنوعیت تردد است