مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 06:002021-08-17سياسي

همدان 1039 آزاده دارد/ آزادگان سند استقامت و آزادگی


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان با بیان اینکه یک هزار و 39 آزاده در استان همدان وجود دارد گفت: تعدادی از این آزادگان از استان مهاجرت کردند و در حال حاضر 929 پرونده از آنها در بنیاد شهید استان موجود است.

- مجید صفدریان در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی اظهار کرد: آزادگان مدال خدمت به اسلام، قرآن و اهل بیت(ع) را با تحمل سختی های دوران اسارت در رژیم بعثی دریافت کردند.

وی با بیان اینکه این یادگاران دفاع مقدس و روزهای آتش و خون، با گام های مطمئن و دل های سرشار از عشق و ایمان به خدا و وطن، برای رسیدن به قله های فتح و ظفر ایستادند و ما قدردان آنها هستیم گفت: این انسان های بزرگ درس بزرگی از استقامت و آزادگی را به ما داده اند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان از وجود یک هزار و 39 آزاده در استان همدان خبر داد و افزود: تعدادی از این آزادگان از استان مهاجرت کردند و در حال حاضر 929 پرونده از آنها در بنیاد شهید استان وجود دارد که 834 نفر در قید حیات هستند، 84 نفر فوت کردند و 11 نفر شهید شدند.

وی با اشاره به اینکه برنامه های مختلفی را برای آزادگان به مناسبت سالروز ورود انها به وطن پیش بینی کرده بودیم که با توجه به وضعیت کرونا محدودیت هایی در اجرای آنها وجود دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان 1039 آزاده دارد/ آزادگان سند استقامت و آزادگی

همدان 1039 آزاده دارد/ آزادگان سند استقامت و آزادگی