مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 06:002021-08-17سياسي

تشدید بازرسی های اتاق اصناف بندرعباس با همراهی دستگاه های متولی


عضو هیات رییسه اتاق اصناف مرکز استان هرمزگان با اشاره به ایثار کسبه و بازاریان بندرعباس با تعطیلی واحدهای صنفی خود جهت کمک به سلامت جامعه و حمایت از کادر درمان گفت: - ایسنا/هرمزگان عضو هیات رییسه اتاق اصناف مرکز استان هرمزگان با اشاره به ایثار کسبه و بازاریان بندرعباس با تعطیلی واحدهای صنفی خود جهت کمک به سلامت جامعه و حمایت از کادر درمان گفت: اتاق اصناف بندرعباس با کمک دستگاه های متولی، نظارت بر اجرای طرح تعطیلی همگانی در مرکز استان را با انجام بازرسی های مکرر، تشدید کرده است.

ناصر فخاریان در گفت و گو با ایسنا، ضمن تایید این خبر اظهار کرد: طی بازرسی های انجام شده در نخستین روز اجرای طرح تعطیلی همگانی در شهرستان بندرعباس تعداد 11 واحد صنفی متخلف با حمایت اداره نظارت بر اماکن عمومی، فرمانداری، مرکز بهداشت و دادستان شهرستان پلمب شد.

وی بیان کرد: انجام بازرسی های متعدد در قالب اکیپ های متعدد و در شیف های صبح و عصر جهت نظارت بر حسن اجرای این طرح، طی روزهای آتی نیز ادامه خواهد داشت.

فخاریان همچنین با تقدیر از کسبه و بازاریانی که با تمکین قانون، علاوه بر حفظ سلامتی خود وخانواده خویش در ارتقای سلامت جامعه و شهروندان نیز مشارکت دارند، تصریح کرد: میزان قانون پذیری و همراهی داوطلبانه کسبه در طول دو سال اجرای محدودیت های مختلف ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید بازرسی های اتاق اصناف بندرعباس با همراهی دستگاه های متولی

تشدید بازرسی های اتاق اصناف بندرعباس با همراهی دستگاه های متولی