مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 06:302021-08-17پزشكي

توضیحاتی درخصوص کارآزمایی بالینی واکسن مشترک ایران و کوبا


معاون بهداشتی علوم پزشکی ساوه گفت: واکسن تولید مشترک ایران و کوبا در حال حاضر در مرحله سوم کارآزمایی بالینی قرار دارد و هنوز به مرحله تزریق عمومی نرسیده است.

- ایسنا/مرکزی معاون بهداشتی علوم پزشکی ساوه گفت: واکسن تولید مشترک ایران و کوبا در حال حاضر در مرحله سوم کارآزمایی بالینی قرار دارد و هنوز به مرحله تزریق عمومی نرسیده است.

دکتر محمود کریمی با بیان اینکه اخیرا بخش کوتاهی از مصاحبه رییس انستیتو پاستور ایران در یک گفت وگوی تلویزیونی در خصوص مراحل انجام کارآزمایی بالینی واکسن مشترک ایران و کوبا در فضای مجازی دست به دست شده و نگرانی هایی را در برخی کاربران ایجاد کرده است، اظهار کرد: موارد منتشر شده به نوعی القای این مطلب است که در جریان استفاده از واکسن های ایرانی، به مردم آب مقطر تزریق می شود و این موضوع برخی کاربران را نگران کرده است.

وی در گفت وگو با ایسنا، این نگرانی را بی مورد دانست و به مردم در خصوص کذب بودن این ادعا اطمینان داده و توضیحاتی به منظور روشن شدن اذهان جامعه در خصوص اصل ماجرا ارائه کرد.

کریمی افزود: توضیحات ارائه شده در این مصاحبه، در مورد مرحله سوم کارآزمایی بالینی واکسن تولید مشترک ایران و کوبا است که در حال حاضر در مرحله سوم کارآزمایی بالینی قرار دارد و هنوز به مرحله تزریق عمومی نرسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحاتی درخصوص کارآزمایی بالینی واکسن مشترک ایران و کوبا

توضیحاتی درخصوص کارآزمایی بالینی واکسن مشترک ایران و کوبا