مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 06:402021-08-17سياسي

بررسی منصفانه وزرای پیشنهادی آزمونی بزرگ برای مجلس است


نماینده مردم مشهد در ادوار پیشین مجلس گفت: مجلس یازدهم همواره بیان می کرد که دولت باید دارای ویژگی هایی نظیر کارآمدی و پاکدستی باشد و دولت گذشته را زیر سوال می برد.

- ایسنا/خراسان رضوی نماینده مردم مشهد در ادوار پیشین مجلس گفت: مجلس یازدهم همواره بیان می کرد که دولت باید دارای ویژگی هایی نظیر کارآمدی و پاکدستی باشد و دولت گذشته را زیر سوال می برد.

قاعدتا امروز روز آزمون بزرگی هم برای مجلس و هم برای رییس جمهور منتخب است که در خصوص قول ها و وعده ها و مطالبات مردم پاسخگو باشند.

جواد آرین منش در گفت وگو با ایسنا در مورد کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم اظهار کرد: کابینه آقای رییسی ترکیبی از نیروهای جوان و بعضا کم تجربه، در کنار تعدادی از وزرایی که دارای تجربه و پیشینه وزارت و مسئولیت بودند، است.

وی با اشاره به انتصاب معاون اول رییس جمهور، عنوان کرد: به نظر می رسد معمولا کسی که به عنوان معاون اول می خواهد هیات دولت را مدیریت کند، باید تجربه وزارت و یا تجربه نمایندگی مجلس را داشته باشد.

در این صورت او بهتر می تواند دولت را اداره کند و با شرایط و فضای حاکم بر دولت آگاهی و آشنایی بهتری داشته باشد.

این فعال سیاسی اصول گرا اضافه کرد: در میان وزرا نیز هم نیروهای نسبتا کارآمد دیده می شود و هم افراد و نیروهای کم تجربه تر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی منصفانه وزرای پیشنهادی آزمونی بزرگ برای مجلس است

بررسی منصفانه وزرای پیشنهادی آزمونی بزرگ برای مجلس است