پاسخگویی ماهانه به افزون بر یک میلیون تماس توسط 118 یزدسامانه 118 مخابرات منطقه یزد، ماهیانه پاسخگوی بیش از یک میلیون تماس مشتریان حقیقی و حقوقی از استان و سراسر کشور به صورت 24 ساعته و از طریق 64 اپراتور پاسخگو است. - ایسنا/یزد سامانه 118 مخابرات منطقه یزد، ماهیانه پاسخگوی بیش از یک میلیون تماس مشتریان حقیقی و حقوقی از استان و سراسر کشور به صورت 24 ساعته و از طریق 64 اپراتور پاسخگو است. محمد جواد حاتمی زاده مدیر تجاری مخابرات منطقه یزد سامانه 118 را به عنوان یکی از مهمترین سامانه های خدماتی در مخابرات خواند و اظهار کرد: با اقدامات و تلاش های صورت گرفته به تمام تماس های ورودی به سامانه 118 پاسخگویی لازم انجام می شود. وی افزود: مدت زمان انتظار برای مشترکین در صف به طور میانگین 15 ثانیه و وابسته به ترافیک تماس های ورودی است. حاتمی زاده اظهار کرد: بیشترین آمار تماس از سمت مشترکین، جهت درخواست شماره مشاغل، بیمارستان ها، درمانگاه ها و کلینیک های پزشکان است. وی ادامه داد: بانک اطلاعاتی سامانه 118 مخابرات منطقه یزد به صورت جاری و به روز بوده و کلیه مشترکین حقیقی و حقوقی می توانند جهت هرگونه تغییر در شماره های ثبت شده خود، از طریق درگاه های ارتباطی مخابرات منطقه(نظیر دفاتر پیشخوان دولت ) اقدام کنند. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |