موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - متناسب سازي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - دبيركل حزب الله لبنان - همسان سازي حقوق - حزب الله لبنان - دبيركل حزب الله - شهادت سردار - كاروان ورزش ايران - خارجي هاي فوتبال ايران - بازار تاريخي اراك - طرح هاي اقتصادي - انتخابات فلسطين اشغالي - مبينا فلاح - نوتروني - بازي نفت آبادان و آلومينيوم - هيئت مديره باشگاه پرسپوليس - انتخابات شورها - تنگ كوشك - تخت هاي بيمارستان - مارسل دسايي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 06:452021-08-17فناوري

پاسخگویی ماهانه به افزون بر یک میلیون تماس توسط 118 یزد


سامانه 118 مخابرات منطقه یزد، ماهیانه پاسخگوی بیش از یک میلیون تماس مشتریان حقیقی و حقوقی از استان و سراسر کشور به صورت 24 ساعته و از طریق 64 اپراتور پاسخگو است.

- ایسنا/یزد سامانه 118 مخابرات منطقه یزد، ماهیانه پاسخگوی بیش از یک میلیون تماس مشتریان حقیقی و حقوقی از استان و سراسر کشور به صورت 24 ساعته و از طریق 64 اپراتور پاسخگو است.

محمد جواد حاتمی زاده مدیر تجاری مخابرات منطقه یزد سامانه 118 را به عنوان یکی از مهمترین سامانه های خدماتی در مخابرات خواند و اظهار کرد: با اقدامات و تلاش های صورت گرفته به تمام تماس های ورودی به سامانه 118 پاسخگویی لازم انجام می شود.

وی افزود: مدت زمان انتظار برای مشترکین در صف به طور میانگین 15 ثانیه و وابسته به ترافیک تماس های ورودی است.

حاتمی زاده اظهار کرد: بیشترین آمار تماس از سمت مشترکین، جهت درخواست شماره مشاغل، بیمارستان ها، درمانگاه ها و کلینیک های پزشکان است.

وی ادامه داد: بانک اطلاعاتی سامانه 118 مخابرات منطقه یزد به صورت جاری و به روز بوده و کلیه مشترکین حقیقی و حقوقی می توانند جهت هرگونه تغییر در شماره های ثبت شده خود، از طریق درگاه های ارتباطی مخابرات منطقه(نظیر دفاتر پیشخوان دولت ) اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخگویی ماهانه به افزون بر یک میلیون تماس توسط 118 یزد

پاسخگویی ماهانه به افزون بر یک میلیون تماس توسط 118 یزد