مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 06:502021-08-17پزشكي

تکمیل ظرفیت تخت های بیمارستانی همدان/ راه اندازی دو بیمارستان صحرایی


مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با اشاره به تکمیل ظرفیت تخت های بیمارستانی همدان، از راه اندازی دو بیمارستان صحرایی در درمان سرپایی بیماران مبتلا به کرونا خبر داد.

- حسن بهرامی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از تکمیل ظرفیت تخت های بیمارستانی استان خبر داد و اظهار کرد: به دلیل افزایش تعداد مراجعات بیماران مبتلا به کرونا به بیمارستان های استان، متاسفانه ظرفیت تعداد تخت های موجود تکمیل شده و حتی مجبور به اضافه کردن تخت هایی شده ایم.

وی با اشاره به اینکه با این وضعیت اقدام به راه اندازی بیمارستان های صحرایی کرده ایم گفت: امروز در بیمارستان بعثت از سوی هلال احمر بیمارستان صحرایی در حال راه اندازی است تا بتوانیم خدماتی را از این طریق ارائه دهیم.

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا تاکید کرد: در حال حاضر از هر شرایطی استفاده می کنیم تا به  بیماران خدمات ارائه دهیم اما متاسفانه وضعیت مناسب نیست و تعداد مبتلایان به شدت در حال افزایش است.

  وی با اشاره به راه اندازی دو بیمارستان صحرایی در بیمارستان شهید بهشتی و بعثت همدان خاطرنشان کرد: تعداد مراجعین به این بیمارستان ها که درمان سرپایی و بستری موقت می شوند قریب به 600 نفر را شامل می شوند که برخی بیمارستان ها، بیمارستان صحرایی ندارند و بخشی از درمانگاه را  به درمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل ظرفیت تخت های بیمارستانی همدان/ راه اندازی دو بیمارستان صحرایی

تکمیل ظرفیت تخت های بیمارستانی همدان/ راه اندازی دو بیمارستان صحرایی