مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 07:352021-08-17اقتصادي

توزیع 3 هزار سبد غذایی بین نیازمندان در مهریز


رییس کمیته امداد مهریز با اشاره به اهمیت مشارکت مطلوب خیرین در این دیار، از توزیع بیش از 3 هزار سبد غذایی بین نیازمندان این شهرستان خبر داد.

- احمد ایزدی در گفت وگو  با خبرنگار فارس از مهریز با بیان این که مراکز تحت پوشش این نهاد انقلابی سعی بر توانمندسازی جامعه هدف دارند، اظهار کرد: تولید25هزار ماسک به ارزش 30 میلیون تومان از جمله اقدامات انجام شده در مرکز کارآفرینی این سازمان در استان یزد است که بین مردم سیستان بلوچستان توزیع شده است.

وی تهیه و توزیع بیش از 3 هزار سبد غذایی به ارزش 1.

5 میلیارد تومان را از جمله اقدامات انجام شده در شهرستان مهریز دانست و افزود: این مهم در قالب رزمایش کمک های مومنانه بین نیازمندان مهریزی توزیع شده است.

رییس کمیته امداد شهرستان مهریز تأمین 15 سرس جهزیه ویژه مددجویان و تهیه 20 سری جهزیه ویژه نیازمندان سطح شهرستان را از دیگر اقدامات انجام شده و در دستور کار دانست و گفت: مبلغ هر سری جهزیه 20 میلیون تومان برآورد شده است.

ایزدی تهیه و توزیع 450 کیلو گرم گوشت بسته بندی شده است به ارزش پنچاه میلیون تومان بین 450 از مددجویان کمیته امداد، ذبح 150 راس گوسفند و یک راس شتر از سوی مراکز نیکوکاری به ارزش 500 میلیون تومان را از جمله اقدامات انجام شده در شهرستان مهریز است که با حمایت و کمک مراکز نیکوکاری و خیرین این شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 3 هزار سبد غذایی بین نیازمندان در مهریز

توزیع 3 هزار سبد غذایی بین نیازمندان در مهریز