مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 07:452021-08-17سياسي

از تسریع بر رفع مشکل تنش آبی جزیره قشم تا رسیدگی به وضعیت نیروگاه های برق هرمزگان


مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس با وزیر پیشنهادی نیرو در دولت سیزدهم دیدار و مشکلات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

- آنچه در جلسه مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس با وزیر پیشنهادی نیرو گذشت؛ از تسریع بر رفع مشکل تنش آبی جزیره قشم تا رسیدگی به وضعیت نیروگاه های برق هرمزگان ایسنا/هرمزگان مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس با وزیر پیشنهادی نیرو در دولت سیزدهم دیدار و مشکلات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

رییس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با ایسنا، افزود: روز گذشته به همراه دو تن دیگر از اعضای مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس با محرابیان، وزیر پیشنهادی نیرو در دولت سیزدهم دیدار و نظرات و مشکلات حوزه آب و انرژی را مطرح کردیم.

احمد مرادی با بیان اینکه توجه به نیروگاه های برق استان هرمزگان که از کلیدی ترین نیروگاه های سطح کشور است، از اهم مطالبات مجمع نمایندگان بود، خاطرنشان کرد: باید به وضعیت نیروگاه های برق هرمزگان رسیدگی شود تا در آینده شاهد کمبود برق در استان و خاموشی ها نباشیم.

وی با اشاره به اینکه توسعه زیرساخت های آبی با توجه به خشکسالی و بحرانی های کمبود بارندگی در هرمزگان از دیگر خواسته های مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس بود، عنوان کرد: باید زیرساخت های آبی نیز در آینده توسعه بیشتری یابد گرچه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تسریع بر رفع مشکل تنش آبی جزیره قشم تا رسیدگی به وضعیت نیروگاه های برق هرمزگان

از تسریع بر رفع مشکل تنش آبی جزیره قشم تا رسیدگی به وضعیت نیروگاه های برق هرمزگان