مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 07:452021-08-17سياسي

مراسم تجلیل از آزادگان سرافراز زرین دشتی برگزار شد


همزمان با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی مراسم تجلیل از آزادگان سرافراز زرین دشتی برگزار شد.

- ، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان زرین دشت پیش از ظهر سه شنبه در مراسم تجلیل از 20 نفر از آزادگان این شهرستان ضمن تسلیت سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام و گرامیداشت 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی اظهار داشت: این آزادگان در جریان جنگ تحمیلی در زندان های رژیم بعثی با مقاومت در زیر شکنجه های روحی و جسمی وطن پرستی خود را اثبات کردند و بسیاری از این عزیزان در دوران دفاع مقدس به سبب شکنجه های فراوان یه مقام شهادت نائل شدند.

سرهنگ سجاد راحت طلب تاکید کرد: به شهادت رسیدن آزادگان در دوران اسارت به مراتب سخت تر از کسانی بود که در میدان نبرد توسط گلوله دشمن به شهادت نائل می شد زیرا متحمل سخترین و دردناک ترین شکنجه هایی می شدند که منجر به شهادت آنان می شد.

وی با بیان اینکه همه مسئولان باید در مقابل آزادگان احساس مسئولیت داشته باشند، افزود: بنیاد شهید، سپاه پاسداران، دولت های مختلف باید قدردان آزادگان باشیم و در رفع مسائل و مشکلات آنها گام برداریم.

مسئولان در مقابل آزادگان احساس مسئولیت کنند رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران زرین دشت نیز در حاشیه آیین تجلیل از 20 نفر از آزادگان شهرستان زرین دش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم تجلیل از آزادگان سرافراز زرین دشتی برگزار شد

مراسم تجلیل از آزادگان سرافراز زرین دشتی برگزار شد