مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 07:552021-08-17سياسي

آزادگان قطب نمای حرکت انقلابند


فرمانده سپاه الغدیر استان یزد آزادگان را ستارگان درخشان آسمان ایثار به وطن و قطب نمای حرکت انقلاب دانست و گفت: انشالله با تاسی از منش و راه این آزادمردان تاریخ ایران اسلامی در سربازی نظام مقدس جمهوری اسلامی در شرایط گوناگون پیرو و رهرو آنها باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، سردار رضا پورشمسی با صدور پیامی فرا رسیدن 26 مرداد، سالروز بازگشت آزادگان به ایران اسلامی را تبریک گفت و اظهار کرد: آزادگانی که واژگان ایثار، شجاعت، استقامت و پایمردی را در دوران اسارتشان با فداکاری و شهامت و با تکیه بر ایمان الهی، در زیر شدید ترین شکنجه های دشمن به همه جهانیان معنا کردند.

وی در این پیام خود افزود: مرداد ماه 1369 سـالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان و غیور مردان سـرافراز و سـرو قامتان صبر و استقامت در دفاع از کیان و انقلاب اسلامی به میهن اسلامی است.

فرمانده ارشد سپاه الغدیر استان یزد در پایان پیام خود با بیان این که آزادگان ما، با ایستادگی و بردباری نشان دادند که انسانیت، شرف، غیرت و عزت ایرانی بر “شلاق و شکنجه و انفرادی” پیروز است، گفت: آزادگان ما اکنون نیز ستارگان درخشان آسمان عشق و ایثار به وطن و قطب نمای حرکت انقلاب ما تا رسیدن به اهداف عالیه آن هستند، انشالله با تاسی از منش و راه این آزادمردان تاریخ ایران اسلامی در سربازی  نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادگان قطب نمای حرکت انقلابند

آزادگان قطب نمای حرکت انقلابند