مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 07:552021-08-17سياسي

اختصاص یک میلیون دوز واکسن به حاشیه شهر مشهد


مسئول کمیته اطلاع رسانی و رسانه قرارگاه مردمی شهید سلیمانی خراسان رضوی از اختصاص یک میلیون دوز واکسن به ساکنان حاشیه شهر مشهد خبر داد.

- عباس محمدیان در گفت و گو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: پس از صدور فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور حداکثری نیروهای مسلح، سپاه و بسیج در حوزه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، قرارگاه مردمی شهید سلیمانی در خراسان رضوی توسط فرماندهی سپاه امام رضا(ع) راه اندازی شد.

مسئول کمیته اطلاع رسانی و رسانه قرارگاه مردمی شهید سلیمانی خراسان رضوی با بیان اینکه مشهد یکی از شهرها و نقاط حساس و آلوده ویروس کرونا است، افزود: با راه اندازی این قرارگاه مردمی علاوه بر واکسیناسیون ساکنین حاشیه شهر در زمینه انجام امور درمانی با فعال کردن مراکز درمانی بیماران کرونایی سرپایی فعالیت می کند.

وی انجام واکسیناسیون ساکنین شهر مشهد در برابر کرونا را اولین محور فعالیت قرارگاه مردمی شهید سلیمانی عنوان کرد و یادآور شد: با پیگیری هایی که در این خصوص انجام شد، با اختصاص یک میلیون دوز واکسن کرونا واکسیناسیون در 6 نقطه حاشیه شهر مشهد آغاز شد.

محمدیان با بیان این که در حال حاضر 20 پایگاه واکسیناسیون روزانه از 8 صبح تا ساعت 20 فعال است، خاطر نشان کرد: به منظور کمک به بخش درمان و تسریع در روند خدمات رسانی به بیماران کرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص یک میلیون دوز واکسن به حاشیه شهر مشهد

اختصاص یک میلیون دوز واکسن به حاشیه شهر مشهد