مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 08:102021-08-17اقتصادي

رهاسازی آب از سد کوثر برای بهبود کیفیت آب شرب شهرستان هندیجان


معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد از رهاسازی آب از سد کوثر برای بهبود کیفیت آب شرب شهرستان هندیجان خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد از رهاسازی آب از سد کوثر برای بهبود کیفیت آب شرب شهرستان هندیجان خبر داد.

اسلام قدمی افزود: به جهت مشکلات کیفی حادث شده در شهرستان هندیجان استان خوزستان، رهاسازی آب از سد کوثر برای بهبود کیفیت آب شرب شهرستان هندیجان از روز یکشنبه 24 مرداد ماه 1400 در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار کرد: با توجه به هماهنگی صورت گرفته با مقامات محلی مقرر شد میزان 20 میلیون مترمکعب آب جهت بهبود کیفیت آب شرب شهرستان هندیجان رهاسازی شود.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از مردم روستاهای حاشیه رودخانه خیرآباد در استان های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد تقاضامندیم به جهت جلوگیری از آسیب های مالی و جانی از تردد در مسیر رودخانه ها خودداری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد، قدمی بیان کرد: با توجه به فصل گرما و محدودیت های کرونایی سیر هجوم به سمت رودخانه ها برای شنا افزایش پیدا کرده است که با توجه به دبی بالای رهاسازی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهاسازی آب از سد کوثر برای بهبود کیفیت آب شرب شهرستان هندیجان

رهاسازی آب از سد کوثر برای بهبود کیفیت آب شرب شهرستان هندیجان