مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 08:352021-08-17اقتصادي

دوره اصول طراحی Piping و نرم افزار PDMS برگزار می شود


شاخه دانشجویی انجمن مهندسی گاز ایران در دانشگاه صنعت نفت با همکاری انجمن علمی مهندسی شیمی دانشکده نفت شهید تندگویان آبادان، دوره «اصول طراحی Piping و نرم افزار PDMS» را برگزار می کند.

- شاخه دانشجویی انجمن مهندسی گاز ایران در دانشگاه صنعت نفت با همکاری انجمن علمی مهندسی شیمی دانشکده نفت شهید تندگویان آبادان، دوره اصول طراحی Piping و نرم افزار PDMS را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، نرم افزار PDMS محصول شرکتAVEVA ، یک نرم افزار طراحی قابل تنظیم و چند کاربره است که برای مهندسی، طراحی و ساخت پروژه های گوناگون از جمله تاسیسات فرآیند و شیمی، بهسازی آب، تاسیسات برق، تولید کاغذ و خمیر کاغذ و همچنین کاربردهای دریایی قابل استفاده است.

برای دستیابی به یک مدل واقعی با ابعاد حقیقی، PDMS یکی از بهترین گزینه هاست و توانایی بالای این نرم افزار در مدل کردن تجهیزات سبب انتخاب آن به عنوان نرم افزار اول دنیا در این صنعت شده است.

مقدمه پایپینگ و آشنایی با محیط نرم افزار ، ماژول Design ، ماژولAdmin ، ماژول Paragon یا کاتالوگ نویسی ، روش تولید گزارش ، ماژول Isodraft ، ماژول Draft و روش صدور فرمان از طریق Command Prompt از جمله مباحث و سرفصل هایی است که در این دوره به آن ها پرداخته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره اصول طراحی Piping و نرم افزار PDMS برگزار می شود

دوره اصول طراحی Piping و نرم افزار PDMS برگزار می شود