مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 08:452021-08-17پزشكي

درگیری جوانان با کرونای دلتا/ درمان های قبلی برای این سویه جوابگو نیست


یک فوق تخصص بیماری های عفونی و نقص ایمنی گفت: متاسفانه کرونای دلتا گروه های سنی پایین تر و افراد 30 تا 40 ساله را دیگر کرده و این گروه سنی بستری و حتی راهی آی سی یو می شوند در حالی که در سویه های قبلی بیشتر در افراد بالای 50 و 60 سال و بیماران زمینه ای مشکل داشتیم.

- ایسنا/کرمان یک فوق تخصص بیماری های عفونی و نقص ایمنی گفت: متاسفانه کرونای دلتا گروه های سنی پایین تر و افراد 30 تا 40 ساله را دیگر کرده و این گروه سنی بستری و حتی راهی آی سی یو می شوند در حالی که در سویه های قبلی بیشتر در افراد بالای 50 و 60 سال و بیماران زمینه ای مشکل داشتیم.

دکتر ایمان قاسم زاده در گفت و گو با خبرنگار ایسنا درباره آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان کرمان اظهار کرد: استان کاملا در وضعیت قرمز قرار دارد و کرونای دلتا همه گیر است و همه سویه هایی که جدا می شود، دلتاست که سرایت پذیری چندین برابری نسبت به سویه های قبلی دارد.

وی افزود: بیماری زایی این سویه چند برابر جهش های قبلی کروناست و بیماران بیشتر بدحال شده و بیشتر نیازمند آی سی یو می شوند و علی رغم همه درمان ها، متاسفانه بیشتر فوت می کنند.

قاسم زاده تصریح کرد: متاسفانه سویه دلتا این عیب بزرگ را دارد درمان هایی که برای سویه های قبلی کرونا به کار می بردیم، خیلی برای سویه دلتا موثر نیستند و تقریبا درمورد بیماران بدح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری جوانان با کرونای دلتا/ درمان های قبلی برای این سویه جوابگو نیست

درگیری جوانان با کرونای دلتا/ درمان های قبلی برای این سویه جوابگو نیست