مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 09:002021-08-17سياسي

مقتل خوانی تاسوعای حسینی در مسجد الزهرا(س) اراک برگزار می شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با تأکید بر رعایت موازین بهداشتی گفت: مقتل خوانی تاسوعای حسینی در مسجد الزهرا(س) اراک برگزار می شود و این مراسم از شبکه استانی به صورت زنده پخش خواهد شد.

- اراک- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با تأکید بر رعایت موازین بهداشتی گفت: مقتل خوانی تاسوعای حسینی در مسجد الزهرا(س) اراک برگزار می شود و این مراسم از شبکه استانی به صورت زنده پخش خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مهدی عباسی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به رعایت 75 درصدی پروتکل ها توسط هیأت های مذهبی اظهار کرد: همکاری هیأت های مذهبی استان در رعایت پروتکل های بهداشتی جای تقدیر دارد البته در مواردی نیز نیاز به تذکر وجود داشت که این کار انجام شد.

وی ادامه داد: اصل در برگزاری تمامی مراسم رعایت دستورالعمل های بهداشتی شامل استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و عزاداری در مکان ثابت است و خواهش ما از همه عزاداران این است که به دلیل شرایط خاص کرونایی هیچ گونه دسته روی خصوصاً به سمت امامزاده محمد عابد (ع) انجام نشود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: یکی از برنامه های روز تاسوعا مقتل خوانی است که فردا در مسجد الزهرا برگزار می شود و این مراسم از شبکه استانی به صورت زنده پخش خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقتل خوانی تاسوعای حسینی در مسجد الزهرا(س) اراک برگزار می شود

مقتل خوانی تاسوعای حسینی در مسجد الزهرا(س) اراک برگزار می شود