مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 09:102021-08-17حوادث

تشدید طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سمنان/ 48 فقره سرقت کشف شد


رییس پلیس پیشگیری استان سمنان از تشدید طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این استان خبر داد و گفت: با تشکیل تیم های عملیاتی، 48 فقره سرقت کشف شد.

- حسن رستمیان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: در راستای افزایش احساس امنیت و پاسخگویی به مطالبات مردمی، طرح ارتقای امنیت اجتماعی در بازه زمانی تیرماه در کلانتری و پاسگاه های استان سمنان اجرا شد.

وی افزود: مأموران انتظامی با تشکیل تیم های عملیاتی در نقاط مختلف استان سمنان موفق به شناسایی و دستگیری 11 نفر سارق وسایل نقلیه شدند که طی بررسی های به عمل آمده، تعداد 48 فقره سرقت از آن ها کشف شد.

رییس پلیس پیشگیری استان سمنان با بیان اینکه 174 نفر موادفروش و مصرف کننده نیز دستگیر شدند که از آنها مقدار 110 هزار و 548 گرم مواد مخدر کشف شده است، ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

رستمیان ضمن تأکید بر همکاری و ارتباط مداوم مردم با پلیس، از شهروندان خواست که در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرم و ناهنجاری و موارد مشکوک، مراتب را از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/2568/س/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سمنان/ 48 فقره سرقت کشف شد

تشدید طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سمنان/ 48 فقره سرقت کشف شد