مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 09:102021-08-17پزشكي

آغاز به کار بخش سرپایی تزریق رمدسیویر در مرکز روانپزشکی رازی


معاون درمان دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی گفت: بخش سرپایی تزریق داروی رمدسیویر در مرکز روانپزشکی رازی، از اول شهریور 1400 آماده پذیرش بیماران کرونایی است.

- ، بیژن خراسانی افزود: این مرکز سرپایی با 50 تخت، جدای از بخش های بستری مربوط به بیمارستان روانپزشکی رازی واقع شده است تا برای کمک به حجم مراجعات بیمارستان فیروزآبادی، سهولت و تسریع در کار تزریق دارو برای بیماران نیازمند ساکن در مناطق امین آباد و شهر ری، ارائه خدمت کند.

وی تصریح کرد: این مرکز سرپایی، روزانه ظرفیت خدمات دهی به بیش از صد بیمار کرونایی ارجاعی از بیمارستان فیروزآبادی برای تزریق داروی رمدسیویر و انجام آزمایش های مربوط به این دارو را دارد.

خراسانی افزود: بیماران کرونایی که با تجویز پزشک نیاز به تزریق داروی رمدسیویر داشته باشند، می توانند با معرفی نامه بیمارستان فیروزآبادی و داروی رمدسیویر که تهیه کرده اند، به این بخش که در مرکز روانپزشکی رازی (امین آباد) واقع شده است، مراجعه کرده و از خدمات مربوط به تزریق رمدسیویر و انجام آزمایش های مربوط به آن استفاده کنند.

به گفته وی، این مرکز موقت تزریق رمدسیویر که تحت پوشش دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و تحت نظارت وزارت، درمان و آموزش پزشکی فعالیت می کند، هر روز حتی روزهای تعطیل، از ساعت 8 صبح تا 15


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار بخش سرپایی تزریق رمدسیویر در مرکز روانپزشکی رازی

آغاز به کار بخش سرپایی تزریق رمدسیویر در مرکز روانپزشکی رازی