مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 09:102021-08-17اقتصادي

افتتاح نمایشی بیمارستان الوار گرمسیری برای ثبت در رزومه عملکرد


با وجود افتتاح بیمارستان 32 تختخوابی امام رضا(ع) در بخش الوار گرمسیری اندیمشک در خرداد امسال اما این بیمارستان به بهره برداری نرسیده و مردم برای درمان به شهرستان اندیمشک مراجعه می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، با توجه به مرکزیت شهر بیدروبه برای مناطق مختلف بخش الوار گرمسیری و نزدیک بودن به جاده ترانزیت شهرستان اندیمشک_استان خرم آباد در طی سال به دلیل سوانح رانندگی و دیر رسیدن مجروحین به بیمارستان تلفات زیادی  به دنبال داشته است.

در اواخر سال 91 کلنگ بیمارستانی 30 تخت خوابه در شهر بیدروبه با اعتبار چهار میلیارد و نیم آغاز شد و در فروردین 94 رییس شبکه بهداشت و درمان وقت شهرستان از پیشرفت 80 درصدی این پروژه با اعتبار سه میلیارد تومان خبر داد و در اواخر شهریور همان سال مسوولان وقت خبر از تکمیل پروژه بیمارستان و افتتاح آن دادند.

بر اساس این گزارش، حدود 10 سال از وعده مسوولان مبنی برای احداث و راه اندازی بیمارستان گذشت تا اینکه در خرداد ماه  امسال بیمارستان بخش الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک مراجعه می کنند.

  جان باختن چهار بیمار کرونایی یکی از اهالی بخش الوار گرمسیری می گوید: ظرف هفت روز گذشته چهار نفر از ساکنان این منطقه که به کرونا دچار شده بودند جان باختند که قطعاً اگر امکانات بیمارستانی وجود داشت شاید می توانست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نمایشی بیمارستان الوار گرمسیری برای ثبت در رزومه عملکرد

افتتاح نمایشی بیمارستان الوار گرمسیری برای ثبت در رزومه عملکرد