مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 09:202021-08-17ورزشي

قول وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی جهت توجه به قابلیت های گردشگری مغفول مانده


سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از قول وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی جهت توسعه گردشگری داخلی تا قول وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی جهت ساماندهی بازار مرغ و گوشت خبر داد.

- مصطفی نخعی در گفت وگو با ایسنا، در تشریح جلسه امروز صبح کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: در جلسه امروز کمیسیون وزرای پیشنهادی میراث فرهنگی و گردشگری، ورزش و جوانان، جهاد کشاورزی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی حضور یافتند و هرکدام برنامه های خود را برای اعضای کمیسیون تبیین کردند.

وی در ادامه اظهار کرد: وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی و گردشگری تاکید داشت که تمرکز خود را بر روی توسعه گردشگری داخلی خواهد گذاشت و زیرساخت ها را برای توسعه این حوزه تقویت خواهد کرد.

توجه به قابلیت های گردشگری مغفول مانده در اقصی نقاط کشور و مناطق محروم با هدف ایجاد اشتغال، درآمدزایی و ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی از دیگر برنامه های ایشان بود.

نماینده مردم نهبندان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی و گردشگری معتقد بود که وزارت میراث فرهنگی، پتانسیل و بسترهای بسیار خوبی برای رشد و توسعه داشته اما متاسفانه آنطور که باید مورد توجه قرار نگرفته و ظرفیت های آن مغفول مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی جهت توجه به قابلیت های گردشگری مغفول مانده

قول وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی جهت توجه به قابلیت های گردشگری مغفول مانده