مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 09:302021-08-17سياسي

بنیاد زنده یاد دکتر «بهزاد قره یاضی» راه اندازی می شود


رییس انجمن بیوتکنوژی ایران از راه اندازی بنیاد دکتر بهزاد قره یاضی با هدف ترویج بیوتکنولوژی و مهندسی ژنتیک به ویژه بیوتکنولوژی کشاورزی در کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکه پیش از این تجربه آن وجود نداشت، با اینکه قبول این مسئولیت، سودی برای شخص ایشان نداشت مثل همیشه با خوش رویی با این درخواست موافقت کرد و در ماه های گذشته، تلاش فراوانی برای برگزاری ه چه باشکوه تر این همایش داشت اما دریغا که در نیمه راه ما را ترک کرد.

زینلی گفت: خوشبختانه خانم دکتر شوشتری، قائم مقام دبیر علمی و دیگر دست اندرکاران همایش حداکثر تلاش خود را کردند تا چهارمین همایش بین المللی بیوتکنولوژی بتواند در زمان مقرر برگزار شود.

مقدمات تأسیس بنیاد دکتر قره یاضی طی شد وی ابراز امیدواری کرد که بنیاد دکتر قره یاضی که مقدمات تأسیس آن طی شده و منابع مالی مورد نیاز آن هم تأمین شده، بتواند به محض دریافت مجوزهای لازم در زمینه ترویج بیوتکنولوژی خصوصاً بیوتکنولوژی کشاورزی که حوزه اصلی فعالیت زنده یاد دکتر قره یاضی، مؤسس و رییس اسبق پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی بود، نقش آفرینی کند.

رییس انجمن بیوتکنولوژی ایران با اشاره به وضعیت بیوتکنولوژی کشور گفت: در زمینه بیوتکنولوژی صرف نظر از حوزه کشاورزی و محصولات تراریخته که از خودی ها گل خوردیم و چه بسا در پشت پرده، دست ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد زنده یاد دکتر «بهزاد قره یاضی» راه اندازی می شود

بنیاد زنده یاد دکتر «بهزاد قره یاضی» راه اندازی می شود