مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 09:552021-08-17سياسي

حل مشکل ارسال بسته های پستی بوشهری ها


با توجه به مشکلات پیش آمده برای ارسال بسته های پستی بالاتر از 2کیلوگرم به اطلاع می رساند مشکل ارسال بسته های پستی در اوزان مختلف در این استان مرتفع شده است.

- ایسنا/بوشهر مدیر کل پست استان بوشهر گفت: با توجه به مشکلات پیش آمده برای ارسال بسته های پستی بالاتر از 2کیلوگرم به اطلاع می رساند مشکل ارسال بسته های پستی در اوزان مختلف در این استان مرتفع شده است.

علی پارسیده ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) اظهار کرد: به اطلاع عموم هم استانی های عزیز می رساند در خصوص کمبود کامیون جهت ارسال مرسولات پستی که در هفته گذشته با آن مواجه بودیم، با پیگیری های صورت گرفته استانی و کشوری کمبود پیش آمده مرتفع شده و امکان ارسال بسته های پستی در اوزان مختلف و طبق قوانین پستی، وجود دارد.

وی ادامه داد: این مشکل از طریق جذب کامیون داران محترم بخش خصوصی و اضافه شدن ظرفیت کامیون دولتی مرتفع شده است و ما به دنبال بهینه سازی این ظرفیت هستیم.

مدیر کل پست استان بوشهر تصریح کرد: در همین راستا اعلام می شود در ایام تعطیلات سراسری شبکه پست کشور حسب وظیفه ای اجتماعی و تکلیفی خود بدون تعطیلی در کنار مردم عزیز استان و در خدمت کسب و کارهای اینترنتی است تا خریدها و سایر مرسولات مردم را در سریع ترین زمان به آنها برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل ارسال بسته های پستی بوشهری ها

حل مشکل ارسال بسته های پستی بوشهری ها