مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 09:552021-08-17اقتصادي

15 درصد از منابع تنش آبی خوزستان در اختیار 2 وزارتخانه است


15 درصد از منابع تنش آبی در اختیار وزارتخانه های جهاد کشاورزی و نیرو است که باید به خوزستان تعلق بگیرد.

- اندیمشک- استاندار خوزستان گفت: 15 درصد از منابع تنش آبی در اختیار وزارتخانه های جهاد کشاورزی و نیرو است که باید به خوزستان تعلق بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم سلیمانی دشتکی بعد از ظهر امروز سه شنبه در جلسه قرارگاه محرومیت زدایی استان (بررسی مصوبات شهرستان اندیمشک) با اشاره به اعتبارات خوب آبفا خوزستان از ردیف اعتباری مناطق محروم اظهار کرد: سازمان حمل ونقل جاده ای نیز از این محل اعتبارات 150 میلیارد تومان دارد؛ همچنین در زمینه مصوبه تنش آبی هیئت وزیران نیز در مجموع یک هزار میلیارد تومان بود.

وی افزود: 15 درصد از منابع تنش آبی در اختیار وزارتخانه های جهاد کشاورزی و نیرو است که باید به خوزستان تعلق بگیرد؛ همچنین سه هزار میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت و یک هزار و 500 میلیارد تومان کمک های تملک دارایی است.

استاندار خوزستان تصریح کرد: فرماندار پیشنهادهای مربوط به شهرستان اندیمشک را به صورت جامع مهیا و جلسه دیگری را با حضور مدیران استانی در اندیمشک برگزار کنیم که در این جلسه مشکلات اجرایی نشدن هر پروژه را بررسی و مرتفع می کنیم تا یک تحرکی در اجرای این پروژه ها ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 درصد از منابع تنش آبی خوزستان در اختیار 2 وزارتخانه است

15 درصد از منابع تنش آبی خوزستان در اختیار 2 وزارتخانه است