مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 10:052021-08-17بين الملل

موج جدید آتش سوزی در غرب قدس و کمک خواهی تل آویو از اروپا


آغاز موج جدید آتش سوزی ها در مناطق جنگلی غرب قدس اشغالی و ناتوانی رژیم صهیونیستی در مهار این آتش سوزی ها، انتقادهای شدیدی را علیه این رژیم به دنبال داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، با گذشت یک دهه از آغاز آتش سوزی های موجود در کوه های الکرمل در سال 2010، رژیم صهیونیستی همچنان از مهار این قبیل آتش سوزی ها ناتوان است.

منابع عربی از وقوع موج جدید آتش سوزی ها در مناطق جنگلی غرب قدس اشغالی خبر داده و گفتند که رژیم صهیونیستی به دلیل ناتوانی در مهار این آتش سوزی ها، از چند کشور اروپایی درخواست کمک کرده و همین امر انتقاد از این رژیم را به دنبال داشته است.

دورون تورجمن رییس پلیس قدس اشغالی می گوید که به دلیل سطح آلودگی ها همه مردم بایستی به دستورات اعم از تعطیلی و تخلیه مناطق مسکونی پایبند باشند.

وزارتخانه های حمایت از محیط زیست و بهداشت رژیم صهیونیستی نیز به دنبال وقوع آتش سوزی های گسترده در کوه های قدس، درباره افزایش سطح آلودگی هوا در شهرک های تسوبا، جفعات یعاریم و بیمارستان ایتانیم هشدار داده و اعلام کردند که دامنه آتش در حال گسترش و نزدیک شدن به منطقه بیمارستان هداسا عین کارم است و به همین دلیل مسئولان مربوطه چندین خیابان از جمله خیابان مرکزی بین قدس و تل آویو را بسته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج جدید آتش سوزی در غرب قدس و کمک خواهی تل آویو از اروپا

موج جدید آتش سوزی در غرب قدس و کمک خواهی تل آویو از اروپا