مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 10:352021-08-17سياسي

مصلحان اجتماعی برای مهار فساد در جامعه احساس تکلیف کنند


نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز با تاکید بر اینکه نباید نسبت به خطاها و اشتباهات موجود در جامعه چشم پوشی کرد، گفت: مصلحان اجتماعی نباید نسبت به فسادهای موجود در جامعه بی تفاوت باشند بلکه باید نسبت به مهار آن احساس تکلیف کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، امام حسین(ع) نیز در بیان فلسفه آیت الله دژکام ظهر امروز در جلسه قرارگاه رمضان که با حضور فرماندهان سپاه فجر و انکار کنیم و یا تصور کنیم باید صرفا با تکیه بر اقدامات سلبی آن را مهار کنیم.

وی افزود: در تصمیم گیری ها برای مهار آسیب های اجتماعی و فرهنگی باید مبانی انسان شناسی و کرامت و آزادی انسان در خلقت و آفرینشش را مد نظر قرار دهیم در غیر این صورت هیچ برنامه ای برای ساماندهی فرهنگی و اجتماعی به نتیجه نمی رسد.

نماینده ولی فقیه در فارس گفت: اصل هدف گذاری ما در برنامه های فرهنگی و اجتماعی باید این باشد که فضای عمومی جامعه به حد نرمال برسد و آرامشی در جامعه برقرار شود.

او اذعان کرد: آیا فضای شهر ما و محلات و مناطق مختلف به ویژه محیط اطراف حرم مطهر شاهچراغ(ع) و دیگر حرم های مطهر شیراز، یک فضای مطلوب به لحاظ اجتماعی و فرهنگی است؟ قطعا آسیب های جدی وجود دارد که نباید چشم بر آنها ببندیم و برای اینکه فضای شهر ما و جامعه ما به یک وضعیت نرمال برسد، باید اقدامات جدی تر، منس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصلحان اجتماعی برای مهار فساد در جامعه احساس تکلیف کنند

مصلحان اجتماعی برای مهار فساد در جامعه احساس تکلیف کنند