مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 10:552021-08-17سياسي

تشریح برنامه های اوجی و امیرعبداللهیان در کمیسیون آموزش


سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت که در جلسه امروز این کمیسیون وزرای پیشنهادی خارجه و نفت به تشریح برنامه های خود پرداختند.

- رضا حاجی پور در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در جلسه با اوجی وزیر پیشنهادی نفت بر لزوم جذب سرمایه مناسب برای اجرای طرح های توسعه صنعت نفت، حمایت از تجهیزات ساخت داخل مورد نیاز نفت و حمایت از شرکت های دانش بنیان و توسعه پارک های فناوری و همچنین توجه و حمایت از متخصصان و پژوهشگران نفت و تلاش برای جلوگیری از خروج آنها از کشور و توسعه زنجیره ارزش صنایع پایین دستی پتروشیمی تاکید شد.

به گفته وی نمایندگان خواستار تلاش در افزایش درآمد حاصل از فروش نفت و فرآورده های نفتی در شرایط تحریم با توجه به اهداف بودجه 1400 و انجام اقدامات موثر در توسعه گازرسانی شهری و روستایی نیز شدند.

حاجی پور درباره مباحث مطرح شده با حضور وزیر پیشنهادی امور خارجه گفت: آقای امیرعبداللهیان ضمن ارائه توضیحاتی درباره برنامه های خود به موضوع توجه به حوزه دیپلماسی اقتصادی و هم افزایی با بخش های ذی ربط و توسعه روابط اقتصادی و تجاری با کشورهای دیگر به ویژه کشورهای همسایه اشاره کرد همچنین این نکته را بیان داشت که با الهام از خطوط کلی دیدگاه های رهبر مقام معظم رهبری و توجه به اسناد بالادستی نظام، برنامه خود را ارائه کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح برنامه های اوجی و امیرعبداللهیان در کمیسیون آموزش

تشریح برنامه های اوجی و امیرعبداللهیان در کمیسیون آموزش