مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 10:552021-08-17اقتصادي

60 هزار ماسک غیرمجاز در خراسان جنوبی جمع آوری شد


معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از جمع آوری حدود 60 هزار ماسک غیرمجاز در مرحله اول اجرای طرح نظارت و بازرسی اصناف خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از جمع آوری حدود 60 هزار ماسک غیرمجاز در مرحله اول اجرای طرح نظارت و بازرسی اصناف خبر داد.

علی تهوری، امروز سه شنبه 26 مرداد با اشاره به ادامه نظارت بر فروش ماسک های استاندارد و دارای کد بهداشتی irc در واحدهای صنفی افزود: بازرسی ها در این خصوص نیز با جدیت انجام و ماسک های فاقد کد بهداشتی و غیرمجاز جمع آوری می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی، وی تصریح کرد: نظارت و بازرسی از اصناف در سطح استان و در راستای رعایت شیوه نامه های بهداشتی در تعطیلات پیش رو همچنان ادامه دارد.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از مردم خواست برای تهیه ماسک استاندارد به مراکز عرضه مستقیم و داروخانه ها مراجعه کنند.

وی گفت: با توجه به مصوبات ستاد کرونا و ضرورت نظارت بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در کنار بازرسان شبکه بهداشت، تیم های بازرسی این سازمان، پلیس نظارت بر اماکن عمومی، اتاق اصناف و اتحادیه های صن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 هزار ماسک غیرمجاز در خراسان جنوبی جمع آوری شد

60 هزار ماسک غیرمجاز در خراسان جنوبی جمع آوری شد