مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 11:252021-08-17سياسي

راه اندازی بیمارستان صحرایی برای کمک به بیماران کرونایی


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان از راه اندازی بیمارستان سریع الاستقرار این جمعیت در محوطه بیمارستان بعثت همدان برای افزایش ظرفیت این بیمارستان در خدمت رسانی به بیماران کرونایی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علی سنجربگی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب که کنترل درمانی از فردا آغاز به کار خواهد کرد.

وی ضرورت احداث این بیمارستان را هشداری ویژه برای مردم قلمداد کرد و افزود: جهش های تازه کرونا اگر با سهل انگاری مردم در رعایت دستورالعمل های بهداشتی روبرو شود، وضعیت رسیدگی به بیماران را از کنترل  خارج خواهد کرد.

سنجربگی با بیان اینکه هلال احمر همه ظرفیت خود را برای عبور از پیک پنجم کرونا به کار گرفته است، به اجرای طرح ناظران سلامت و طرح نذرسلامت همراه با خادمان حسینی هلال در ایام سوگواری محرم اشاره کرد.

وی با اشاره به اهمیت واکسیناسیون عمومی و آمادگی هلال احمر برای همکاری با مراکز بهداشت، به اجرای طرح ایران یاران اشاره کرد و افزود: جوانان هلال احمری در قالب این طرح به عنوان متصدی پذیرش و ثبت اطلاعات مراجعه کنندگان به مراکز واکسیناسیون یا تلقیح و تزریق واکسن در صورت داشتن تخصص لازم، اقدام می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی بیمارستان صحرایی برای کمک به بیماران کرونایی

راه اندازی بیمارستان صحرایی برای کمک به بیماران کرونایی