مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 12:152021-08-17حوادث

نجات دو کویرنورد پس از شش ساعت سردرگمی


نقص فنی خودروی سواری کافی بود تا 2 مرد گردشگر برای نجات از مخمصه در کویر گم شوند اما پس از گذشت شش ساعت در عملیات اورژانس هوایی از مرگ نجات یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از یزد، ظهر سه شنبه 26 مردادماه 1400 ماموریت نجات دو کویر نورد یزدی به پایگاه امداد و نجات اعلام شد و با اعزام بالگرد اورژانس یزد برای جستجوی مفقودین، هر دو کویر نورد با موفقیت نجات یافتند.

احمد دهقان؛ رییس سازمان اورژانس یزد در خصوص جزییات این عملیاد امداد و نجات به فارس گفت: این دو کویر نورد ساعت های اولیه صبح 26 مردادماه با خودروی خود قصد کویر نوردی در بیابان های اطراف خلدبرین یزد را داشتند که بدلیل نقص فنی و خاموش شدن خودرویشان و تصمیم اشتباه خود را به دردسر انداختند.

وی ادامه داد: با خراب شدن خودرو، هر دو تصمیم به بازگشت مسیر با پیاده روی را داشتند اما به دلیل بلد نبودن راه و مسیری با سرگرمی رفته بودند راه خود را گم کرده و از مسیر اصلی منحرف شدند.

دهقان اضافه کرد: این دو کویر نورد بعد از حدود 6 ساعت سردرگمی که به بیابان های اطراف بافق رسیده بودند موفق به تماس با هلال احمر و درخواست کمک می شوند.

وی بیان کرد: با هماهنگی EOC هلال احمر و دیسپچ اورژانس استان، بلافاصله دستور اعزام بالگرد صادر و پس از جستجوی بالگرد در موقعیت اعلام شده، دو کویرنورد که حال مساعدی هم ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات دو کویرنورد پس از شش ساعت سردرگمی

نجات دو کویرنورد پس از شش ساعت سردرگمی