مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 12:202021-08-17سياسي

عراقی ها، اسیر آزادگان ایران بودند


جانشین قرارگاه حضرت سیدالشهدا(ع) در استان های اصفهان، یزد و چهار محال و بختیاری گفت: آزادگان هیچ وقت اسیر زندانبانان عراقی نبودند، بلکه این عراقی ها بودند که اسیر صبر و پایداری رزمندگان ایرانی شدند.

- ایسنا/اصفهان جانشین قرارگاه حضرت سیدالشهدا(ع) در استان های اصفهان، یزد و چهار محال و بختیاری گفت: آزادگان هیچ وقت اسیر زندانبانان عراقی نبودند، بلکه این عراقی ها بودند که اسیر صبر و پایداری رزمندگان ایرانی شدند.

سردار اصغر عرب پور در گفت و گو با ایسنا درباره روز 26 مرداد و ورود آزادگان به میهن اسلامی، اظهار کرد: روز 26 مرداد نماد مقاومت و پیروزی ملت ایران و به زانو درآمدن رژیم بعث عراق است.

آزادگان ایران در زندان های عراق دشمن بعثی را به عذاب درآورده بودند، به طوری که با مقاومت مثال زدنی تسلیم خواسته های آنان نمی شدند که در این راه بسیاری از رزمندگان در زندان های صدام به شهادت رسیدند.

وی افزود: آزادگان هیچ وقت اسیر زندانبانان عراقی نبودند، بلکه این عراقی ها بودند که اسیر صبر و پایداری رزمندگان ایرانی شدند.

در نهایت با پایان جنگ و مذاکرات نظام اسلامی، دشمن بعثی مجبور به آزادی رزمندگان ایران شد.

جانشین قرارگاه حضرت سیدالشهدا(ع) در استان های اصفهان، یزد و چهار محال و بختیاری گفت: صدام تلاش بسیاری کرد تا رزمندگان ایران را آزاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراقی ها، اسیر آزادگان ایران بودند

عراقی ها، اسیر آزادگان ایران بودند