مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 12:302021-08-17پزشكي

مدافعان سلامت منتظر یاری عزاداران حسینی هستند


رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ضمن توصیه به عزاداران حسینی در ایام تاسوعا و عاشورا گفت: انتظار است مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی کادر بهداشت و درمان را در این روزهای سخت یاری دهند زیرا شرایط هفته های آینده در گرو این ایام است.

- ایسنا/کرمان رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ضمن توصیه به عزاداران حسینی در ایام تاسوعا و عاشورا گفت: انتظار است مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی کادر بهداشت و درمان را در این روزهای سخت یاری دهند زیرا شرایط هفته های آینده در گرو این ایام است.

دکتر اصغر مکارم در گفت و گو با ایسنا ضمن تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و تقدیر از مدافعان سلامت اظهار کرد: شرایط موجود سخت و با وجود فصل گرما تعداد بیماران زیاد است و تقریبا تخت های کرونایی تکمیل شده اما مدافعان سلامت با تمام توان و جهادی کار می کنند .

وی با ارزیابی آمار مبتلایان و فوتی ها در جنوب کرمان افزود: در روزهای اخیر آمار کرونا روزانه متغیر است اما با توجه به کاهش موارد سرپایی امیدواریم که میزان بیماران بستری هم روند کاهشی داشته باشد اما این بستگی به رفتارهای مردم و مسئولان به ویژه در تعطیلات پیش رو دارد.

مکارم ضمن تاکید بر خودداری از مسافرت و عدم حضور در تجمعات و تاکید بر استفاده از ماسک گفت: به عزاداران حسینی توصیه داریم با رعایت پروتکل های به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدافعان سلامت منتظر یاری عزاداران حسینی هستند

مدافعان سلامت منتظر یاری عزاداران حسینی هستند