مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 12:552021-08-17پزشكي

ایجاد 5 بیمارستان صحرایی برای بیماران کرونایی در فارس


چند بیمارستان پشتیبان برای پذیرش بیماران کرونایی در فارس پیش بینی و تجهیز شد و تاکنون سه بیمارستان صحرایی راه اندازی و 2 بیمارستان صحرایی دیگر هم در دست اقدام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه کار گرفته است، اظهار داشت: متأسفانه ورودی بیماران کرونایی به گونه ای است که فشار زیادی بر سیستم بهداشتی و درمانی می آورد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون 140 بیمار بستری دائم، 100 بیمار سرپایی و 24 نفر در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان علی اصغر شیراز در حال دریافت خدمات درمانی هستند، افزود: تاکنون سه بیمارستان صحرایی راه اندازی شده و 2 بیمارستان صحرایی دیگر هم در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه تلاش می کنیم اقلام ضروری مورد نیاز درمان بیماران کرونایی را تأمین کنیم، ادامه داد: پزشکان اعلام می کنند که داروهای اصلی مورد نیاز موجود است و در بیمارستان ها تجویز می شود؛ هرچند با روندی که بیماری طی می کند اگر دستورالعمل ها رعایت نشود و مردم خودشان همکاری نکنند امکان سرویس دهی وجود ندارد.

رحیمی افزود: تلاش می کنیم در کنار بیمارستان علی اصغر که کادر متخصص و امکانات خوبی دارد سالن دیگری تهیه و راه اندازی کنیم؛ هرچند که هم اکنون حتی از مسجد بیمارستان هم به عنوان درمانگاه استفاده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 5 بیمارستان صحرایی برای بیماران کرونایی در فارس

ایجاد 5 بیمارستان صحرایی برای بیماران کرونایی در فارس